7 Eyl 2017

Şikayetim Var!!

  Efendim insanız işte yaşam devam ettikçe sürdürebilmek için bazı şeylerin yerinde olması gerekiyor.Olmayınca olmuyor!Eksik kalıyor yapbozun parçaları.

  Çok şükür Batu epey toparladı.Hatta 6 aylık oldu şu an.Onun gelişimini daha sonra yazacağım.Şu an bahsetmek istediğim mesleğimle ilgili bir sitem.

  Öğretmenliğimde 12. yılımı çalışıyorum.Doğusunun en ücrası dahil puanım neye yettiyse nereye atandıysam torpilsiz ricasız görevimi tamamladım.Hiçbir şey için kimseye ağız eğmedim.Taaaa ki geçen yıl batuya hamile olana kadar.

  Biriktirdiğim onca puana rağmen hala köyde çalışmaktayım.Öğretmenler için puan demek yer değiştirmede öncelik demek.Onu da çalıştığınız bölgelerdeki zorluk derecesine göre biriktiriyorsunuz.Köy öğretmeni olmaktan hiç gücenmedim.Ancaakk ;

  *Siz tayin döneminde açmadığınız okula benden düşük puanlıları kayırıp ya kadrosuyla ya görevlendirme ile alıyorsanız bu beni gücendirir işte !!!!

  *Ben sizin kapınıza gelip riskli gebeliğim var köy yoluna gidemem merkeze görevlendirir misiniz? dediğimde
 Hocam sizin iş olmadı deyipte bir sürü geçersiz sebeple görevlendirme yaparsanız ;gücenirim işte

  *Bakıma muhtaç oğlum var diye dilekçe verdiğimde özür grubunu bekle hocam deyip yine hiçbir yeri açmadığınızda -ki evimin yanındaki okulda 2 öğretmen ihtiyacı varken - gücenirim işte!!!

   *4+4+4 ile başlayan norm fazlalarını puan bakmaksızın alıp merkeze yerleştirirseniz gücenirim işte!!

  Daha çok şey var ama yazmak istemiyorum.Söylemek istediğim ben ve benim gibiler enayi değiliz , siz de uyanık değilsiniz.Sadece HAK denen şeyi HAKKIMIZLA almayı bekliyoruz.Evet belki bu sizin elinizde.
  
  Hal böyle iken refakatçi raporu hakkımı kullanıp bu sene çalışamayacağım.Batuya bakabilecek kimsemiz yok malesef.ve malesef halden anlayan bir kurumumuzda.Evet çocuk yapıp çoğalıyoruz.Ama ne zorluklar yaşıyoruz kimse bilemez.Bildiğim şu işleyen çarkı kayırmalardan uzaklaştırsalar herşeyin tıkırında olacağı.Yine söylüyorum ve hep söyleyeceğim ;

  TORPİLİ YADA KAYIRMAYI YAPANDA YAPTIRANDA HAYRINI GÖRMESİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder