5 Oca 2012

Atom Karınca

  Bora 13 ayın acısını çıkarırcasına enerjik.Nereye saldırsam,neyi kurcalasam telaşında.Alışkın olmadığımız için biz ebeveynler ayak uyduramamaktayız atom karıncaya.Ne zormuş hareketli çocuk anneliği.Sen 13 ay Oturan Bora ol , birden coş...
  Beni asıl tedirgin eden diş gelişimi.Şu an karıncamın 3 tane dişi mevcut.Bir üst,bir alt ve bir tane azı.Azı dişi görünce şok oldum zaten.Dişlerin karmaşık bir sırayla çıkması bana yeniden yarık damak mevzusunu hatırlattı.Her ne kadar hazırlasakta kendimizi diş ve konuşma sorununa.Belkide işin aslı unutulanları hatırlamak.Çok sorun etmedim ama içim burkuldu yinede.
  Önemli olanın sağlık olduğunu bilsekte,bazen kayıveriyor elimizden bir sabun gibi hayat.Şimdi adı Boraysa benim hayatımın elbet yersiz değilki kaygılarım.Anne olmak hep kaygı hep keder değilki bana,bir gülüşün yeter canım oğlum dünyayı unutmama.canım benim canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder