23 Oca 2013

Yarık Damak

  Dünden beri gözümü açıp kapadığımda hep bir fotoğraf aklımda.Dilimde , gönlümde dua ile.Blog sayesinde tanıştığım 3B ile Ege den sonra şimdi arkadaşımın kızı ve daha 15 günlük Ö.F. ve en yaşlı yarık damak hastası olan ablamız.Kendimce birşeyler yapmak istiyorum ama çaresizliğimi atamıyorum üzerimden.Bilmediğiniz kadar fazla sayısı.Başa gelince farkediyor insan , bakıyorki ne kadar çok.

  Bana yerşeyi sil baştan yaşatan Ö.F oldu bugün.Diğerlerinden farkı dudak yarığınında olması.Ailesi endişeyle onu sağlığına kavuşturma telaşında.Bense yaşadıklarımı paylaşıyorum sadece.Amacım yol göstermek yada akıl vernek değil.Elimden bu geliyor sadece.

  Okulda O. adında bir çocuk var.O. da yarık damak ve küçük dili yok.Çocuk konuşamıyor.Zamanında para toplamışlar ameliyatı için ve babası kumarda kaybetmiş.Şimdilerde damak ameliyatı ücretsiz ancak düşünün kim ilgilenecek bu çocukla.Diğer taraftan 21'inde genç kız.Konuşamıyor , yiyemiyor.Ama ilgilenecek bir ailesi olmamış yazık.Ben tutunayım diyorum.İzindi işlemdi yetemiyorum.

  Evet üç değil beş çocuk yapın.Hazır bez kullanın ve emzirin bedavaya.Asla sevmeyin , eğitimini düşünmeyin , ona gelecek vadetmeyin , hele sağlığını hiç düşünmeyin.Kendi hayatınızı bilinçsizce tüketirken bu halkaya beş tane daha ekleyin.

  Duygusallaştıkça saçmalıyorum belli.Dileğim tüm hasta yavruların bir an önce sağlığına kavuşması.Allah kimseyi evladıyla sınamasın , dermansız dertler vermesin.Şu kandil gününde dualarım tüm miniklerle ve onların ailesiyle.Sağlıcakla kalın ve duanızı esirgemeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder