3 Eyl 2013

Kreş Günlükleri - 2

  Bora hadi bakalım okula geç kalacağız.

  - Ben okula gitmeyeceğim , okul çok saçma!

  Hadi bakalım burdan buyur.Daha bir günlük okullu okulu saçma buluyor :) Öyle anlıyorumki onu , aklından geçenleri , korkularını...Sürekli konuşuyoruz , anlatıyoruz ama anlamak istemiyorum diyor!

  Neyse hazırlanıp yola düştük. Arkadaşlarına ve öğretmenine gofret aldık. Okulun önünde bir beş dakika oyalandı girmek istemedi içeri. Öğretmeni sağolsun kapıda karşıladı , ikna etmeye çalıştı. Gofretleri dağıtma bahanesiyle girdik içeri. Ben gideyim sen arkadaşlarınla oyna istersen dedim. Mırın kırın etti ve sonra ben vınnnn. Ama nasıl vın okuldayım ve arada kulağım sınıf kapısında. Ohhh şükür ağlamıyo , eyvahhh yine başladı cümleleri peş peşe sıralandı bir süre. Derken bizim oğlanı bastıran başka bir afacan olayı ele geçirdi. Benimki onu görünce sustu. Bende Emrahla çıktım artık son bir saat.

  Okula geldik , haber gönderdik bora gelsin diye. bekle bekle yok! Öğretmeni geldi gelmiyor sınıfta oynayacakmış dedi. Allahhhh dünyalar benim oldu. Sınıfa girdim , yavrum bir mutlu.

  -Anneeeee ben az ağladım , öğretmenimi üzmedim anneeee :)

  Yerim senin ağzını. Okuldan ayrılmamız yarım saati buldu. Bize mantar boyamış , yemeğini bitirdiği için öğretmeni çikolata vermiş , yemekte beyaz pilav , cacık , birde küçük tavuk yemiş.Ama su yokmuş. Öğretmeninden iste dedim. Anne sen iste ben diyemem dedi. Hiç tuvalete gitmemiş. Bu biraz zaman alacak sanırım. Birde arkadaşlarıyla oynamış. Birinin adı Betül diğer kız arkadaşın adınıda hatırlamıyormuş.Ben onun anlattıklarını dinlemeye bayılıyorum. Zaman olurda bu yazıları okursam.....

  Kreş seçmek çok önemli evet. Az önce öğretmeni aradı. Boranın keyfi nasıl , bugün daha farklıydı , yapmamı istediğiniz birşey varmı diye. Çok sevindim. İlgi görmek çok farklı birşey.İçim rahat. İnşallah daha iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder