19 Tem 2012

Dış

Safranbolu turunun sonunda,tatilin ve Ramazan'ın başındayiz.Evet biliyorum blogumu ihmal ettim.Ne yapayım hayat sehirde daha hızlı.Ailecek uyumm sağlama surecindeyiz.Uzun lafın kısası zaman bulmayan anne yeni adım.Tatilin özetini sonra gececeğim ama acilen duyurmam lazım.Bora'nin yeni dısı çıktı.Ustelik yine azi.Oldu 10.Siralayacak olursak 4 tane üst,3 tane alt,1 tane sol uszt azı,1tane sol alt azı ve şimdide sag üst azı.Uzun zamandır eser yoktu dıştan.Ben yine yarik damak kabusuna kapılmıştım.Bekleyip göreceğiz.

1 yorum:

  1. Bora'cığımızın yeni dişini kutluyoruz! Işıl ışıl dişleriyle hep mutlu mutlu gülümsesin :)
    Demek Safranbolu'ya gittiniz bizim Bora'mız da yakınlarda şu anda Kastamonu'da :)

    Ben de bu ara blogumu ihmal ettim.Dediğin gibi şehir hayatı hızlı ve anneler olarak çocuklarla birlikte ayak uydurmaya çabalıyoruz :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil