26 Nis 2014

İlk Bayram

 nasıl bir öğretmenim bir bayram postum bile yok! tüm hevesimi borakuşun gösterisinde aldım da ondan. malum anne ve babalar çalışan  olduğu için kreşimiz bizleri düşünerek bayramımızı erken yaptı. herkes gelip gönlünce cücükleri izlesin diye.

  nasıl bir heyecandır anlatamam. velileri daha iyi anlıyorum şimdi. onlar öylece sahnede dursunlar yetiyor bana. hem ağlıyorum hep gülüyorum. 4-5 yaş grubu beraber hazırlamışlar. bu yaş çocuklarından bu rontlar...gerçekten zaman çocuğu enteresan , çok yetenekliler. tabi öğretmenlerimizin , ablalarımızın kısaca tüm okul çalışanlarının sayesinde.

  borakuş ilk bayramında ispanyol gitaristi oldu. tabi hayali asker olmaktı amma :)

  gösterinin başından sonuna kadar sıkışıktı. bi oynuyo bi bacak sıkıyo ; hiç oralı olmadım. normalde koşturup tuvalete götürürdüm , kendi söylesin diye gitmedim peşine. kendi söyledi mi? hayır. gösteri bitipte aldığımda annne annneee çişim varrr!!!diye narayı bastı :)MUTLU SON :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder