29 Ara 2017

Adı Ameliyat

  Göğsümde nefesim sıkışıyor , karnıma ağrılar giriyor.Bu heyecan çok başka anlatamam.Adı heyecan mı hoş onu da bilmiyorum.

  18 aralıkta ameliyat olacaktı Batu , hastalanınca ertelendi. İyileşince aradık Figen hocamızı.2 ocak salı gününe ameliyat dedi.Şimdi hazırlık var.Önce yolculuk sonra ameliyat.

  Hep tecrübelisin tesellisi var kulaklarımda.İyi de bilmek te kötü değil mi.Neler yaşayacağını biliyorsun.Biliyorum hastaneye girdikten sonra gerisi peş peşe geliyor ve herşeyin üstesinden geliyorsun.Ama evlat işte.Aşı olsa için gidiyor.

  Siz yılbaşı eğlencenizden ayılmamışken biz hastaneye yatış yapacağız.Salı günü de ameliyat inşallah.Sonu iyi olsun yavru Batum sağlığına kavuşsun inşallah.Umarım abisi gibi dayanıklı olur ve çabucak sağlığına kavuşur.

  Aynı heyecanları 7 yıl önce yaşamış bir anne olarak sizden sadece dua istiyorum.Kimin duası kabul olur bilinmez.Nolur oğlum için dua edin.Sağlıkla ameliyat olsun çıksın.Tüm çocuklar sağlığına kavuşsun inşallah.

  Yeni yıl herkese sağlık mutluluk getirsin.Allah bu günlerimizi aratacak başka dertler vermesin.Çocuklar hep sağlıkla gülsün mutlu olsun.
 
  Ameliyat sonrası iyi haberlerle dönmek dileğiyle sevgiyle sağlıkla kalın.......
 
 

2 yorum:

  1. Merhaba bırakıldı, inşallah yavrunuz sağlığıma kavuşmuştur. Güzel haberlerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. merhaba 2016 da sizinle görüşmüştüm, dudak yarığıyla ilgili bana çok moral vermiştiniz.oğlum sadece dudak yarığı ile doğdu, figen hoca sağolsun çok iyi bir hekim çok yardımcı oldu.insan o zamanların geçmeyeceğini düşünüyor ama geçti çok şükür iyi şu anda.umarım oğlunuzun ameliyatı güzel geçmiştir ve iyileşmeye başlamıştır.kendinize iyi bakın çocularınızın size ihtiyacı var ve herşeyin ilacı zaman, zamanla güzellikler geliyor.

    YanıtlaSil