6 Mar 2012

  Gündem karma karışık.Birkaç gündür eğitim sistemi tartışıla dursun ben gerildikçe geriliyorum.Sabahtan beri  niyeetim 'Bıktıklarım' başlığı altında yazmaktı ama öyle olmayacak sanırırm.İki yavru var tanıdığım.Biri benim biri E.nin öğrencisi.Birinin babası 4 gündür yoğun bakımda,birinin annesi bugün ambulansla apar topar hastane yolunda.Birinin annesi ağlar hocam size emanet biz buralardan tek geleceğiz gibi...birinin babasının boynu bükük ya ortada kalırsak gibi....Birinin akciğeri bitmiş,biri organ nakli bekler...Birinin öyküsü birine benzer.Bildiklerim bilmediklerimle karışır.
  Bugün hüzün var ruhumda varlıkla yokluk arası.Bugün bakamadım yüzlerine çocukların.Bugün sevemedim oğlumu haksızlık olmasın diye.Bugün bildiklerimi bilmek ,duyduklarımı duymak,sustuklarımı konuşmak istedim.Bugün isyan edecekken şükrün eşiğinde buldum huzuru.Bugün ben utandım , somurttum.Bugün ülkemden,arkadaşımdan,komşumdan,kendimden kaçtım.Anlamadım.Bugün çaresizce dua ettim.Kimse annesinden ,babasından ayrılmasın.Ayırma Allah'ım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder