21 Eki 2012

İkinci Traş

  Kulağı aktığından beri eli sürekli kulağında oğlumun.Belli kaşıntısı var.Ayrıca konak bir türlü bitmedi Borada.Yağ bezleri iyi çalışıyor anlaşılan.Bir diğeri de çok terliyor,en çok uykuda,geceleri.Bu sebepleri topladım ve beldenin berberine götürmektense ben keseyim dedim.E. uyuyordu o sıralar.Uyanık olsada izin vermezdi.O saçlı seviyor Borayı,kıyamıyor bir türlü.Bu sorunu ben usulca çözeyim dedim.Oturttum Borayı mama sandalyesine.Eline verdim boyalarla defterini.Dedim 'oğlum bak ben saçını kescem şimdi'.Gördüki kararlıyım,gık demedi.E.yetişti sonuna doğru.Birşey demedi de bazı yerlerini beğenmedi tabi.Düzeltmek için makası elimden aldı.(Hatayı kuru kesmekte yapmışım!)Kımıldayınca biraz fazla kesmişim.Çok yakışıklı oldu ama.Saç meğerse güzelliğini alıyormuş oğlumun.Tu tu maşallah sıpama:)





Bu da traş sonrası.Eline almış turşu bidonunu:
-Çantamı taşıyom,ben okula gidiyom.Gule gule anne!
Anlayacağınız,turşumu aldım koluma , çıktım okul yoluna...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder