19 Mar 2013

Hijyenik Yenilik


 

Çokta mühim değil aslında yine de yazayım dedim.Geçen marketten bilmem ne kadar alış-veriş yapınca omo sıvı deterjan şu kadara diye imkan sundular.Ben sazan hiç kaçırmam böyle şeyleri.Hemde bir deneyeyim dedim.Yok valla hangi ısıda olursa olsun leke meke çıkardığı yok.Beğenmedim.Diğerleri nasıldır bilmem ama ben toz deterjanımdan geçmem bi daha.







    Diğer yeniliğimiz yine temizlik üzerine.Uzun zamandır bir çevrecileri bir sağlıkcıları bir....dinleyip araştırıyordum.Küçüklüğümüzün lavabo başı yuvarlak kasedeki , halı yıkamada cilalayıp parlatan arap sabunu!Bu hafta temizliğimizi gördüğünüz ürünle yaptık.Diğer markaların var mı bilmiyorum ben burda bunu buldum.Üstelik sıvı halde.Cidden araştırırsanız çok talep var.Kısaca şunu söyleyim arap sabunu beyaz sabunun işlenmemiş hali.İçeriğinde petrol ürünü kimyasallar yok.Ben toz alma suyuna bile karıştırdım.Kokusuda hoşuma gitti.Tabiki henüz bulaşık ve çamaşır makinesinde kullanacak kadar olmadım ama ev temizliği için bence ideal.Bir kapak çamaşır suyunun çevreye ve size verdiği zararı düşünürseniz deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder