17 Mar 2013

Bora-ca

   Şu küçücük dünyamda o kadar doluyumki , artık güya oğluma günlük diye tuttuğum bloğa bakamaz oldum.Bir taraftan okul , bir taraftan okuldaki inşaat , bir taraftan destek odası adı altında okuma-yazma kursu , bir taraftan sınav dönemi , bir taraftan bayram hazırlığı , bir taraftan ev , malum bora , ve abartıp içimden çıkamadığım sağlık sorunum ve doğal olarak agresifliğim!Deliyim ben valla.Ya yaşlandım yada kafayı onatıyorum azar azar.Dudağım uçuklasa hemen cenaze törenimi hazırlıyorum ufaktan.Panik atakta olabilirm bak!

  Neyse bizim oğlan iyi bu aralar.Nihayet 3 gündür mübarek kakasını oturarak yapmaya başladı.Kabız kendileri bak oğlum bizde oturarak yapıyoruz , hem oturursan yuvasından daha rahat çıkar kakan dedik ettik sonuç iyi şimdilik.Demek oluyorki tuvalet eğitimine bir adım yaklaştık.Tabiki hala bezini seviyor ve tuvaleti reddediyor.Yavaş yavaş...Geçenlerde bez istemedi , kilotta istemedi.Ama epey tuttu belli çiş var ama çaktırmıyo.Neyse oyuna daldı ve salıverdi tabi :

  -Anneeee burası sıcak olduuuu!diye bir bağırış , çişin sıcak olduğunu da öğrendik böylece.

Yemek yedik ve doydum diye kalktı.Oğlum;
 -Doyunca ne diyecektik.
 -Allah Şükür demicem!
 -Ama annem demezsen Allah bize yemek vermez.
 -Anne Allah yemek yapmasın sen yap!

 Hep aklımda tutayım diyorum unutuveriyorum.Öyle güzel cevapları varki , öyle masumki.Geçen akşamda çizgilim aç dedi , avcunu yala dedim , yaladım aç dedi.Gerçekten yaladı çocuk ne bilsin bizim deyimlerimizi.

  Anne acıktım diye mutfağa geldiğinde , dur oğlum cacık yapıyorum bitsin yiyelim dedim.Anne et de yap dedi.Annesi inekleri yürüyen et olarak gördüğünden çocuk etcil tabi.,

 Bütün nazı niyazı huysuzluğu bana yeminle.Çocuk sabrımı ölçüyor.Durduk yere bir ağlama bağırtı gümbürtü.Ben gidiyorum sus -pus.Bu hafta ilk kez anne okula gitme demeye ve hatta ağlamaya başladı.Bütün şans oyunlarını oynuyorum bir yerden birşey çıkmıyorki oturayım şöyle tosunumla.

  Kendine güven konusunda çok ilerledik.Sen abisin gazı süper işe yaradı.Tabi gereksiz müdehalelerimizi de bıraktık.Gerisi onun cesareti.Temkinli sıpa yapacak bişey yok.Dün top havuzunda bir abisi vardı onunla oynadı , kızlar gelince vınnn attı kendini dışarı.Yavv kızlarda cadı oluyor cidden.Bu nasıl iştir anlamadım.

  Ha birde altını değiştirirken pipiyle oynuyor tabiki.Sertleşince boranın yorumu şu :
 -Anne pipiyi gıdıklıyorum , seviniyor çıkıyor.Sende gıdıkla anneeee...

  Her ne alacaksa izin alıp istiyor sonrada harika tercümesiyle teşekkür ediyor.Cidden çok kibar bu çocuk asil oğlum benim :)

  Son zamanların en meşhur cümlesi , Nereye gidiyoz?Altını bile değiştirsem anne nereye gidiyoz diye soruyor yavrucak.Merak etme annem ; yol bitti , eve termosifon , duşakabin , aspiratör geldi ; okul gıcır oldu biz bu sene gidiyoz.Anlamadınız dimi.Ben bir yerin kahrını çekerim benden sonra düzelir herşey.Şimdi bu sene de burada herşey düzelmeye başladı.Demekki yol göründü.AMİN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder