3 Mar 2013

Redhouse Kidz


        Nasıl farketmemişim bilmiyorum.Hep önceliğim tübitak , yky , yada iş kültürden yanaydı.Rast gele Özgürlüğünü Arayan Kelebek'i almışım.bir baktım seriymiş.Sonra yayınevinin sitesinden bakınca dayanamadım aldım bir sürü.Şuşu ve üç tekeri özellikle hep duyduğum ve merak ettiğim kitaptı.Valla çok beğendim hepsini.Bizim kitap kurdu okutup duruyo ve ezberliyo hemen.Bu gidişle daha çok kitap postu yaparım ben.İşte yeni kitaplarımız :





 1)Şuşu ve Üç Tekeri






2Pembe Ayıcığın Düşü












3)çilli










4)Devekuşu Dudu








5)Bütün Gün Esneyen Prenses








6)Kahraman







7)Çikolata









8)Yemeğini Arayan Tırtıl









9)Özgürlüğünü Arayan Kelebek







10)Kelebeğini Arayan Ayşe









11)Kelebeklerin Yolculuğu









12)Uçuk  Kaçık Mıstık








13)Limon Ağacı Şarkısı











14)Koş balkabağım koş










15)Dodo'nun Komik Karışımları






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder