30 Eki 2014

Çok Önlem Sıfır Kaza Değildir

    Öğretici bir başlıkla başbaşayız. konu tabiki borakuşu ve kuşun anormal düşüşleri. üç hafta önce düşüp parmağının etini koparan oğlumuz bir hafta önce başını yardı. o temkinli garantici çocuğun almadığı yara kalmadı. bunlara şükrolsun da yine panik olduk. Merdivenlerde elimden tutarken bana atlamaya karar vermiş. ben de tutamadım. kafa üstü düştü merdivenlere. üç hastane gezdikten sonra düştük yine Ankara yollarına....

   Kafatasının yaralanması korkuttu bizi. beyin hasarı , kırık olması , damak ameliyatı , kulak tüpü ......neler neler. hepsinden emin olmak için güvendiğimiz yere gitmek bizi daha iyi hissettirdi. çok şükür üç dikiş dışında sıkıntımız olmadı.

  demekki neymiş ; ani düşüşler damak ameliyatını olumsuz etkilemiyormuş!
  demekki neymiş ; böyle durumlarda devlet hastanesi acili daha güvenliymiş!(yaşadığımız yer için)
  demekki neymiş ; akacak kan damarda durmazmış!
  demekki neymiş ; kaza dediğin şeyin önüne kimse geçemezmiş!
  ve en önemlisi:
  demekki neymiş ; anneysen bile haddini bilmeliymişsin. O en iyi ben bakarım , ben korurum , benim yanımda güvende değilmiş!!! öyle bir güç varmış ki ben onun yanında kendimi ne sanmışım. Allah'a emanet herşey. önüne geçemezsin , yok. evet sen önlemini al , koru , ama sonunda O'na emanet et. her şerde bir hayır var evet. dersimi aldım!
  demekki neymiş ; annelik her zaman tozpembe değilmiş!!!
 

2 yorum:

  1. Canım yazdığım yorum kaydoldu mu olmadı mı anlayamadım:) Çok geçmiş olsun yakışıklı kuşuma, Allah korusun onu...Çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Deryacım atlattık şükür bununla kalsın inşallah

      Sil