4 Ara 2012

Mızıka :)



  Bir mızıka insanı ne kadar mutlu eder bilemezsiniz.Nefesli çalgılar benim için vazgeçilmezdir.bir ara ney e heves etmiş ancak yan fülütte soluğu almıştım.Kursuna gittim ama hamile olunca malum yollara dayanamadım ve kendi kendime öğrendim.Nota pek bilmem, müzik kulağım vardır işte.Oğlumuda hep yan fülüt çalarken hayal etmiştim.Malesefki yarık damak o hayalimide suya düşürmüştü.Ameliyat sonrası sormuştum Figen hanıma 'yan fülüt çalabilir mi?'diye.bir hastasının Yurt dışı orkestrasında obua çaldığından bahsedip ümitlendirmişti beni.



  Arkadaşım P.Boraya doğum gününde mızıka hediye etti.Bora şimdi mızıkadan ses çıkarabiliyor.Demekki Fülütte çalabilecek.Gerçi o piyano ve orgtan daha çok hoşlanıyor gibi.Bakalım zaman ne gösterecek.

2 yorum:

  1. Maşşallah bak demek korktuğun gibi değilmiş :))

    YanıtlaSil
  2. maşallahh :)

    arkadasım annelere gore bır kıtabım var, beklerim

    http://mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil