23 Nis 2013

Tuvalet Mevzu 4-5. Gün

4.Gün :

  *Ablasıyla ilk günüydü ve ben tedirgindim tabi.

  *Ablasına bol öğütler verdik ve kitaptan okunması gereken bölümleri gösterdik.(İtiraf ediyorum bu konuda çekilmezim.Kızcağız neler çekti benden)

                                               
  *Hamileyken de takip ettiğim kitabın ikinci cildi bu.Biz çok faydalandık , faydalanıyoruz.


  *Akşam yemekten sonra kakasını yapmak için tuvalete gidelimmi dedim ve kitap okuyarak kaka yapmayı kabul etti.Sonra kakayı kurbağaya benzzetti:)

  *Yatmadan ve dışarı çıkarken tuvalete gitmesi gerektiğini ;ayrıca çıkınca ellerini yıkamayı alışkanlık haline getirdi.

  *Akşam çişin tamamını kaçırdı.



 5.Gün :

  *Hiç üstüne gitmedik tuvalete gidelimmi diye.Bugün şartları  o koydu.Çorbamı içip gidicem anne gibi.

  *Tuvalete gitme sıklığı baya uzun aralıkta.bugün beden hareketlerinden anlayıpta sorduk:Tuvalete gitme ihtiyacın varmı diye?Anladıkki kararı ona verdirecek cümleler onu daha tatmin ediyor öyle yapmaya başladık.Sıkışınca bacaklarını büzüştürüp pipisini tutuyor.Gidermisin deyincede reddetmiyor.

  *Tuvalete karşı isteksizliği azaldı.Sadece kararı onun vermesi gerekiyor.

  *Lazımlıktan fışkıran çişler için pipiyi o tutuyor artık.Üstelik bundan çok memnun.Başardım duygusu kabarmaya başladı.

  *Mutfakta bulaşık yıkarken ! anne çişim geldi dedi ilk kez.Ama hepsini kaçırmıştı.Olsun ilk kez o teklif etti.

  *Akşam kakasını yine kitap okurken yaptı.No problem.

  *Uyumadan yine çişni yaptı ve uyudu.

  *Geceleri uyuduktan iki saat sonra tuvalete götürüyorum ve sabaha kadar kalkmıyor.

   Yolu yarıladık sanırım.................

2 yorum:

  1. Hadi maşallah maşallah...AYy okurken hem "Ben nasıl yapacağı zamanı gelince acaba?" diye düşündüm hafif kaygılı,hem de güldüm :) Gözümde canlandırınca bora kuşumu :) "Lazımlıktan fışkıran çişlermişşşşşşşş" aman Allahıımmmm :) Yerim ben seni yaa Bora kuşu büyümüş de abi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ah DErya Ah.En zoru bu dedim ve sürekli erteledim aslında.Çünkü hiç hazır değildik.tam rahata alışmışken.Çok şükür yormadı bizi oğlum.Darısı adaşımız Boracığa.Ne demiş pepe 'bezleri attık , kilotta giydik :))

    YanıtlaSil