21 Nis 2013

Tuvalet Mevzuu 2.Gün

   *Sabah kuru bezle uyandı.Hemen bezi çıkarıp çıklama yaptım.

   *Öğlen saat 13 e kadar 3 kere kaçırdı ama tamamını değil.Az kaçırıp anne değiştir diye geldi.Bende tuvalete götürdüm.Kalanını tuvalete yaptı.

   *Hep kendi lazımlığını alışmasın diye açıklama yaparak bizim tuvaletede götürdüm.Ellerinden tutup destek oldum.ve anlattım istediğimiz tuvalete gidebileceğimizi.

   *Zırt bırt çişin varmı diye sormadım.Kaçırmasına müsade ettim.Islanmayı bilmeyen kuru kalmayı bilemez bana göre.

  *Öğlen uykusuna yatmadan yine tuvalete götürdüm.Yatağını hazırladım ve bezlemedim.Kuru uyandı.

   *Akşama kadar yaklaşık 3 saat aralıklarla gitti tuvalete fakat hiç kaçırmadı.

   *Tuvalete her defasında zorla gitti.İstemedi.Konuşup gerekliliğini anlattım.Yaptı ve müzikle dans etti.

  *Beklenen an akşam yaşandı.Saat 20 gibi kakasını yaptı ve başardığı için çok mutlu oldu.Ödül olarak babasının aldığı legoyu çok beğendi.

   *Akşama kadar sürekli başardığından ve artık bez giymediğinden bahsetti.

   *Akşam uykusundan 2 saat sonra tuvalete götürdüm ve sabahı bekliyorum.

 

2 yorum:

  1. Canım benim süpersin...Bora kuşum bu işi halletti bile! Gözünüz aydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Derya en zoru bu sanırım.Zamanlama doğru olduğunu düşünsekte alışkanlıklar kolay terkedilmiyor :(

      Sil