22 Nis 2013

Tuvalet Mevzuu 3.Gün

  *Gece bezsiz uyudu.Gece dakika başı kontrol ettim.Sabah kuru uyandı.

  *Öğlene kadar hiç kaçırmadı.Ancak tuvalet konusunda isteksiz.Endişe sardı beni acaba tutuyormu diye ama pek ihtimal vermiyorum.

  *Hiç sormadım gidelimmi diye , o da hiç gidicem demedi zaten.Sadece uyumadan yada bir yere gideceksek gitmemiz gerektiğini söylüyorm.O da kabul ediyor.

  *Doğru alışkanlık kazandırmak için eler her defasında eller yıkanıyor.

  *Asıl sorunumuz lazımlıktan dışarı taşan çişler:)Pipiden fırlıyor.Oğlanda temiz titiz üzülüyor dışarı yaptım diye,kesiyor hemen.Pipiye müdehale ediyoruz valla...

  *Beklenen an akşam yemeği sonrası.Dün güzelce tuvalete yaptığı kakayı bugün kaçırdı.Kalanını tuvalete yapmak istemedi.Sizin tuvalete yapıcam dedi ve biraz yaptı.Ben pimpirikli yine kurdum tabi.Yarınki kakayı bekleyeceğiz.

  *Akşam çişin tamamını kaçırdı ilk kez.Genelde az kaçırıp tutup geliyor ve kalanını yapıyordu.Bu sefer tamamı boca oldu:)

  *Sonrası yine yatış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder